| علی | جوابدهی اینترنتی |
| نام کاربری و رمز ورود چی باید بزنم؟
اون کد رو میزنم قبول نمیکنه |
|
|
| علی | جوابدهی اینترنتی |
| نام کاربری و رمز ورود چی وارد کنم؟
اون کد رو میزنم قبول نمیکنه |
|
|
| سجاد عظیم پور | |
| سلام وقت بخیر
امکان گرفتن جواب بصورت اینترنتی هس؟
چون شهرستانیم برامون سخته دو بار بیایم وبرگردیم؟ |
|
|
| فرزانه علیپور | |
| سلام خسته نباشید. ما مریض بد حال داریم نمیتونیم بیاریمش آزمایشگاه امکان داره خونه ازش نمونه بگیرین؟ |
|
|
| امیرحسین اکبری | |
| سلام
با کدوم بیمه های تکمیلی قرارداد دارید؟ |
|
|
| تقی نژاد | |
| با خانه کارگر قرارداد دارید؟ |
|
|
| امینی | بیمه |
| با ببمه نیروهای مسلح قرارداد دارین؟؟ |
|
|
| حسینی | |
| با نیروهای مسلح قرارداد دارن؟؟؟ |
|
|